Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009 - Mirela Abrudan
25 lei
17.5 lei
Asigurăm doar prezentarea produselor, fără a ne implica în procesul de vânzare sau livrare si nu ne asumam nici o raspundere referitoare la imagini, preturi si comenzile efectuate.
Volumul de fata urmareste prezentarea si aplicarea uneia dintre cele mai noi teorii din domeniul cercetarii efectelor media, teoria framing. Criza economica reprezinta doar asa-zisul pretext pentru analiza dinamicii unor cadre de interpretare. Importanta este maniera in care mass-media modeleaza tema si felul in care aceasta modelare are efect asupra opiniei publice. In ciuda faptului ca se refera doar la o etapa din evolutia crizei economice in Romania, intrucat la finalizarea lucrarii criza era inca prezenta in termeni macroeconomici in tara noastra, realizarea cercetarii in perioade preelectorale, electorale si postelectorale da o nota de relevanta rezultatelor prezentate. Produsul cu denumirea Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009 - Mirela Abrudan face parte din brandul Mihaela ion, se afla in categoria Stiinte umaniste si subcategoria