Cultivarea relatiilor cu clientii

Cultivarea relatiilor cu clientii

49.9 lei

44.91 lei

magazin Spre magazin »

Asigurăm doar prezentarea produselor, fără a ne implica în procesul de vânzare sau livrare si nu ne asumam nici o raspundere referitoare la imagini, preturi si comenzile efectuate.

Organizarea optima a timpului. Cum influenteaza calitatea produselor si a serviciilor oferite relatiile de business In opinia autorului, „clientul nostru nu este stapanul nostru” si nici nu ar trebui sa fie , dar este esential pentru supravietuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor si serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agentii economici (sustin ca) o ofera, ci aceea pe care cli­entul doreste sa o primeasca in schimbul platii pe care o face. De asemenea, mai conteaza si cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse si servicii. Pentru ca o societate comerciala sau o organizatie sa su­pravietuiasca, trebuie sa sustina si sa promoveze relatii excelente si pe ter­men lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism si pricepere pro­duse si servicii excelente, clientul si calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business. In acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim cateva modalitati prin care puteti dezvolta relatiile cu clientii si indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum si a serviciilor si produselor oferite. Produsul cu denumirea Cultivarea relatiilor cu clientii face parte din brandul Coreus publishing, se afla in categoria Afaceri economie si subcategoria


Brand: Coreus publishing

Categorie: Afaceri economie

Produsul Cultivarea relatiilor cu clientii este vandut de catre magazinul librex.ro

sus